مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 13:502018-08-17حوادث

زمین خواران لودر ماموران شهرداری اهواز را آتش زدند


​
 شهردار منطقه 3 اهواز با اشاره به درگیری تعدادی از افراد زمین خوار با عوامل اجراییات شهرداری گفت: دو نفر از عوامل اجراییات شهرداری که جهت تخریب یک ساختمان تصرفی اقدام کرده بودند، - ​ شهردار منطقه 3 اهواز با اشاره به درگیری تعدادی از افراد زمین خوار با عوامل اجراییات شهرداری گفت: دو نفر از عوامل اجراییات شهرداری که جهت تخریب یک ساختمان تصرفی اقدام کرده بودند، توسط متصرفان زمین خوار مصدوم و دچار سوختگی شدند.

مجتبی یوسفی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه بحث زمین خواری در برخی مناطق اهواز مخصوصا منطقه سه شهرداری بسیار جدی است، اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته (25 مردادماه) دو نفر از ماموران اجراییات شهرداری با حکم قضایی جهت تخریب یک ساختمان تصرفی به منطقه فرهنگیان رفتند.

وی افزود: با حضور ماموران اجراییات، این افراد زمین خوار به عوامل اجراییات حمله ور شده و روی لودر و سرنشینان آن بنزین ریخته و لودر را آتش زدند.

شهردار منطقه 3 اهواز ادامه دارد: در این حادثه دو نفر از عوامل اجراییات دچار سوختگی 50 درصدی و 30 درصدی شدند.

یوسفی تصریح کرد: فرد متصرف بعد از آتش زدن لودر و سرنشین آن اقدام به تیراندازی کرد و پس از آن نیز به سمت ساختمان شهرداری منطقه 3 اهواز حمله ور شد که درب ورودی شهرداری آسیب دیده و کنده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواران لودر ماموران شهرداری اهواز را آتش زدند

زمین خواران لودر ماموران شهرداری اهواز را آتش زدند