مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 10:462018-08-17ورزشي

گزارش خبرنگاز اعزامی فارس از جاکارتا اوجاقی: انسجام تیمی و انگیزه بالایی داریم


سرمربی تیم ملی ووشوی ایران با اشاره به انگیزه بالای شاگردانش برای آغاز بازی های آسیایی، گفت: با انسجام تیمی و تلاشی که انجام دادیم در پی کسب نتایج مطوب در جاکارتا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، حسین اوجاقی در خصوص شرایط مردان سانداکار ایران در آستانه آغاز بازی های آسیایی 2018، اظهار داشت: روز نخستی که به جاکارتا آمدیم در محوطه دهکده تمرین کوتاهی انجام دادیم و در 2 روز اخیر پس از اینکه سالن در اختیار ما قرار گرفت، تمرینات بسیار خوبی در جاکارتا داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت زمان 3 روز حضور تیم ووشوی ایران در جاکارتا؛ کادر فنی برنامه خاصی برای کنترل وزن نفرات داشت، عنوان کرد: صبج فردا (شنبه) مراسم وزن کشی و قرعه کشی برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی ایران، گفت: قرعه کشی یکی از عواملی است که می تواند در عملکرد نفرات تاثیرگذار باشد، اما هر ورزشکاری که می خواهد در این رویداد مهم به مدال دست یابد، نباید چندان به نتایج قرعه کشی اهمیت بدهد.

وی سپس به روحیه بالای شاگردانش اشاره کرد و گفت: اکنون نمایندگان ایران با وجود مسابقات بازی های آسایی آشنا شده اند و از مردم می خواهم تا با دعای خیر خود، موجب بالا رفتن انگیره بازیکنان شوند تا بتوانیم با کسب مدال های خوشرنگ موجب شادی مردم شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش خبرنگاز اعزامی فارس از جاکارتا اوجاقی: انسجام تیمی و انگیزه بالایی داریم

گزارش خبرنگاز اعزامی فارس از جاکارتا اوجاقی: انسجام تیمی و انگیزه بالایی داریم