مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 10:002018-08-17اقتصادي

دبیرخانه کریدور شمال – جنوب در ایران مستقر است


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی تهران، با بیان اینکه کریدور شمال – جنوب 11 عضو از کشورهای مختلف را به خودش متصل کرده است، گفت: با توجه به اینکه بیشترین مسیر کریدور از خاک ایران می گذرد لذا ایران را به عنوان امین و دبیرخانه این کریدور انتخاب کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده فاطمه مقیمی در سی و هفتمین نشست تخصصی توسعه که با موضوع نقش لجستیک و حمل و نقل چندوجهی در روان سازی ترانزیت در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: اگر قرار است براساس یک اقتصاد خوب و کلان حرکت کنیم، قطعا باید فرصت های موجود در منطقه را بشناسیم.

عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، با بیان اینکه فرصت های موجود در یک منطقه می تواند درآمدزایی و اشتغال را برای آن جامعه رقم بزند، تصریح کرد: ما یک فرصت هایی را به صورت خدادادی داریم.

گاهی انسان ها که در جوامع زندگی می کنند به دنبال ایجاد یک فرصت هستند، اما ما از این فرصت ها برخورداریم و نیاز به ایجاد آن نداریم.

البته نیازمند شناخت و حفظ فرصت ها هستیم.

وی ادامه داد: کشور ما ایران به خاطر موقعیت ژئوپلیتیک و استراتژیک به آبهای آزاد در شمال و جنوب دسترسی دارد لذا از نظر بحث های توسعه ای، اقتصادی، تجاری و تعاملات بین المللی از فرصت های بسیار خوبی برخوردار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه کریدور شمال – جنوب در ایران مستقر است

دبیرخانه کریدور شمال – جنوب در ایران مستقر است