مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 08:562018-08-17سياسي

تشکیل اداره کل راه و شهرسازی سمنان و صدور مجوز پرواز از فرودگاه سمنان


استاندار سمنان مساعدت وزیر راه و شهرسازی را برای تشکیل اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان و صدور مجوز پرواز از فرودگاه سمنان خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدشهاب الدین چاوشی صبح امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان که در آن، نماینده مردم سمنان در مجلس و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی نیز حضور دارند، اظهار کرد: تشکیل نشدن اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان سبب عقب ماندگی بسیار و مشهود در حوزه های مختلف تحت مدیریت این وزارتخانه در استان سمنان شده است.

استاندار سمنان اضافه کرد: از وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم تا در هفته دولت مجوز پرواز نخستین هواپیمای مسافربری از فرودگاه مرکز استان سمنان به مقصد مشهد مقدس را صادر کند.

  چاوشی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی دغدغه زیادی برای رفع مشکلات استان سمنان دارد، گفت: فقدان تشکیلات واحد راه و شهرسازی در استان سمنان که در همه مراکز استان ها مستقر شده، از مشکلاتی است که باید برای آن راهکاری ارائه شود؛ امروز از برخی برنامه ها عقب هستیم و با ارائه راهکار در رفع این مشکل باید اثرگذار وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اداره کل راه و شهرسازی سمنان و صدور مجوز پرواز از فرودگاه سمنان

تشکیل اداره کل راه و شهرسازی سمنان و صدور مجوز پرواز از فرودگاه سمنان