مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 03:502018-08-17ورزشي

شمشیربازی ایران در بازیهای آسیایی/ به دنبال نخستین طلا پس از انقلاب


شمشیربازی ایران در حالی با یازده شمشیرباز به بازی های آسیایی سفر می کند که امیدوار است رنگ پانزدهمین مدال این رشته طلایی باشد تا با این مدال خوشرنگ به سلطه کره ای ها در آسیا پایان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازی های آسیایی 2018 اندونزی از 27 مرداد به میزبانی دو شهر جاکارتا و پالمبانگ افتتاح خواهد شد و از بین 42 رشته ورزشی کاروان ایران، شمشیربازی از رشته هایی است که با 11 ملی پوش تعداد نفرات قابل توجهی را به خود اختصاص داده است و از طرفی دیگر با توجه به پیشرفت و ترقی شمشیربازان ایران در اسلحه های مختلف و بخصوص در اسلحه سابر، این رشته از امیدهای کاروان ورزشی ایران برای کسب مدال و ایستادن روی سکو است.

در طول 18 دوره برگزاری بازی های آسیایی، شمشیربازی در 11 دوره حضور داشته است و با توجه به 24 مدالی که در اسلحه ها و بخش های مختلف این رشته به نفرات برتر اهدا می شود همواره شمشیربازی برای تیم های قدرتمند آسیا در درجه بالایی از اولویت قرار دارد.

از همین رو تیم ملی شمشیربازی ایران با ترکیبی 11 نفره در دو اسلحه سابر و اپه به بازی های آسیایی 2018 اعزام می شود که از این تعداد، 4 بانوی سابریست نیز حضور دارند.

همچنین با توجه به عدم شانس در اسلحه فلوره هیچ شمشیربازی در این اسلحه به بازی ها اعزام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمشیربازی ایران در بازیهای آسیایی/ به دنبال نخستین طلا پس از انقلاب

شمشیربازی ایران در بازیهای آسیایی/ به دنبال نخستین طلا پس از انقلاب