مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 16:052018-08-16سياسي

سرمایه های معنوی یک جامعه بر اساس مقاومت و دفاع شکل می گیرد


مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: مقاومتی که از سوی کشورهای اسلامی در منطقه مشاهده می شود درس هایی است که از انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی فرا گرفته اند که در ادامه منجر به، - به زانو درآوردن اسراییل شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا یاوندعباسی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان زنجان، اظهار کرد: سرمایه های معنوی یک جامعه بر اساس مقاومت و دفاع شکل می گیرد اما در این بین عده ای به دنبال ایجاد سرمایه های جعلی جهت سوء استفاده هستند .

وی افزود: سرمایه ای که از دوران دفاع مقدس برای ملت ایران کسب شد به اندازه ای بزرگ بوده که در ادامه این سرمایه ها در کشورهای اسلامی دیگر در منطقه تبدیل به مقاومت شده است و از آن در مبارزات خودشان در برابر دشمنان استفاده می کنند .

یاوندعباسی تصریح کرد: در سال 2006 اسراییل با نقشه و برنامه ریزی قبلی با همه قوا به جنوب لبنان حمله کرد بالغ بر 5 هزار نیروی مقاومت لبنانی در این جنگ درگیر شدند و در ادامه با شکست اسراییل این تجاوزگری به پایان رسید .

این مسئول یادآور شد: جنگی که اسراییل در جنوب لبنان آغاز کرد، در پایان دادن به آن دنبال راه حل بود، زیرا هر لحظه در این نبرد بر قدرت حزب الله افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های معنوی یک جامعه بر اساس مقاومت و دفاع شکل می گیرد

سرمایه های معنوی یک جامعه بر اساس مقاومت و دفاع شکل می گیرد