مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 14:452018-08-16سياسي

تحقق 20 درصد اشتغال کشور توسط کمیته امداد


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: کمیته امداد در انجام وظایف و تکالیف خود افزون بر 20 درصد اشتغال کشور را انجام داده و شاخص های سال 95 و 96 موید همین مطلب است.

- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: کمیته امداد در انجام وظایف و تکالیف خود افزون بر 20 درصد اشتغال کشور را انجام داده و شاخص های سال 95 و 96 موید همین مطلب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برقعی ظهر پنجشنبه 25 مرداد در جشن خودکفایی و توانمندی کارآفرینان و مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنهایی نشان میدهد که مشکلات و سختیها در برابر عزم و اراده انسانها سرتعظیم فرود می آورد.

برگزاری چنین جلساتی برای ما و خدمتگزاران کمیته امداد و بقیه مسئولان کشور پر از درس است.

وی عنوان کرد: فرابگیریم که ارادههای متبلور شده و غلبه یافته بر آسیبهای و مشکلات درونی، مشکلات اجتماعی و خانوادههای در معرض آسیب، همه قابل علاج خواهند بود اگر در کار اراده و تلاش وجود داشته باشد.

برقعی گریزی به آمار و گزارشات مسئولان درباره اشتغال زایی در همدان زد و اظهار کرد: ایجاد 3815 شغل در همدان نشان از آن است که اگر اراده تزلزل ناپذیر برای مقابله با مشکل اشتغال باشد، با چنین سرانهای قابل معالجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 20 درصد اشتغال کشور توسط کمیته امداد

تحقق 20 درصد اشتغال کشور توسط کمیته امداد