مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 13:502018-08-16اقتصادي

68 پروژه آب و برق در استان مازندران در دست اجراست


وزیر نیرو در بازدید از سد گلورد گفت: به طور کلی حدود 68 پروژه آب، برق و فاضلاب با اعتبار حدود 9 هزار و 500 میلیارد تومان در استان مازندران در حال اجراست که به طور متوسط تاکنون 60 درصد پیشرفت داشته و امیدواریم تا سال 1400 همه این طرح ها به بهره بر داری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان در دومین روز سفر خود به استان مازندران امروز در حاشیه بازدید از سد گلورد نکا در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از افتتاح و بهره برداری چند پروژه این استان و این که مردم مازندران از به ثمر رسیدن این پروژه ها رضایتمند هستند، اظهارکرد: توفیقی حاصل شد که با حضور استاندار مازندران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین مربوطه بتوانیم طی این دو روز پروژه هایی را در راستای خدمت رسانی به مردم مازندران افتتاح کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از طرح های اجرا شده در استان مازندران گفت: به طور کلی حدود 68 پروژه آب، برق و فاضلاب با اعتبار حدود 9 هزار و 500 میلیارد تومان در این استان در حال اجرا است که به طور متوسط تاکنون 60 درصد پیشرفت داشته و امیدواریم تا سال 1400 همه این طرح ها به بهره برداری برسد.

اردکانیان با بیان اینکه اجرای این گونه پروژه ها تاثیر مهمی در وضعیت استان خواهد داشت، اضافه کرد: طی دیروز و امروز از 13 پروژه بازدید لازم به عمل آمد که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 پروژه آب و برق در استان مازندران در دست اجراست

68 پروژه آب و برق در استان مازندران در دست اجراست