مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 13:362018-08-16بين الملل

افزایش بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری/مصر گذرگاه «رفح» را در عید قربان می بندد


بازداشت فلسطینیان کرانه باختری و صیادان غزه توسط نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی، بسته شدن گذرگاه رفح در جنوب غزه طی تعطیلات عید قربان و تظاهرات در رام الله در اعتراض به تحریم های محمود عباس علیه غزه از جمله تازه ترین تحولات فلسطین است.

- افزایش بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری/مصر گذرگاه رفح را در عید قربان می بندد بازداشت فلسطینیان کرانه باختری و صیادان غزه توسط نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی، بسته شدن گذرگاه رفح در جنوب غزه طی تعطیلات عید قربان و تظاهرات در رام الله در اعتراض به تحریم های محمود عباس علیه غزه از جمله تازه ترین تحولات فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، تشدید بازداشت ها در کرانه باختری و به تبع آن درگیری با نظامیان صهیونیست و بسته شدن گذرگاه الخلیل در جنوب نوار غزه و سفر هیأتی از حماس به مصر برای پیگیری آشتی ملی، از مهم ترین اخبار ساعت های گذشته فلسطین است.

ادامه موج بازداشت ها در کرانه باخترینظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز 21 فلسطینی را در کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کردند که فعالانی از جنبش حماس و همسر یکی از اعضای پارلمان فلسطین از جمله بازداشتی ها هستند.

در همین حال نیرو های اسراییلی، چهار صیاد فلسطینی را که در سه مایلی ساحل غزه مشغول ماهیگیری بودند بازداشت و قایق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری/مصر گذرگاه «رفح» را در عید قربان می بندد

افزایش بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری/مصر گذرگاه «رفح» را در عید قربان می بندد