مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 13:202018-08-16اقتصادي

ضرب العجل یک هفته ای استاندار مرکزی برای تعیین قیمت شمش آلومینیوم


استان تنها یک هفته برای قیمت گذاری شمش آلومینیوم صبر می کند، در غیر این صورت با اهرم های خود نیاز واحدهای استان را تامین خواهیم کرد.

- استاندار مرکزی گفت: استان تنها یک هفته برای قیمت گذاری شمش آلومینیوم صبر می کند، در غیر این صورت با اهرم های خود نیاز واحدهای استان را تامین خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی آقازاده در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در خصوص وضعیت صنایع پایین دستی آلومینیوم در استان بیان کرد: در شرایط کنونی، شرکت ایرالکو مجبور است محصولات خود را با ارز 4200 تومان به بورس عرضه کند که این امر چیزی جز زیان برای این شرکت به دنبال ندارد و پول بادآورده ای به جیب دلالان وارد میشود.

وی تصریح کرد: مجموعه استان تنها یک هفته صبر می کند تا قیمت منطقی برای شمش آلومینیوم در کشور تعیین شود در غیر این صورت استانداری با استفاده از اهرم های خود نیاز واحدهای تولیدی استان را به واسطه ذخایر آلومینیوم شرکت ایرالکو تامین خواهد کرد و بیش از این در قبال بلاتکلیفی واحدهای صنعتی صبر نخواهیم کرد.

استاندار مرکزی خواستار حضور هیاتی از استان و تشکیل جلسه با دکتر سرغینی، معاون وزیر صنعت در روز یکشنبه هفته آینده شد تا تعیین تکلیف قیمت گذاری شمش آلومینیوم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب العجل یک هفته ای استاندار مرکزی برای تعیین قیمت شمش آلومینیوم

ضرب العجل یک هفته ای استاندار مرکزی برای تعیین قیمت شمش آلومینیوم