مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 13:062018-08-16بين الملل

عبدالباری عطوان: تا دیر نشده، سعد الحریری توصیه نصرالله را جدی بگیرد


روزنامه نگار مشهور جهان عرب گفت، اگر رییس دولت پیشبرد امور لبنان در مسائل دیپلماتیک همچنان به محور شکست خورده سعودی-آمریکایی اتکا داشته باشد خیلی زود توسط ملت لبنان از صحنه سیاسی کنار خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در یادداشتی با عنوان توصیه می کنیم آقای الحریری قبل از فوت وقت، توصیه آقای نصرالله را جدی بگیرد؛ چه کسی گفته دمشق، برای دیدن الحریری التماس می کند؟ ، مخالفت سرسختانه رییس دولت پیشبرد امور لبنان با از سرگیری روابط کشورش با دمشق را مغایر با تحولات منطقه و جهان و موجب تشدید بحران سیاسی در لبنان دانست.

در این یادداشت آمده است: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله نه تنها مُنصف است بلکه عاقل و دوراندیش هم است، چون به جای بحث وجدل، با قدرت جواب سعد الحریری، رییس دولت پیشبرد امور لبنان را داد؛ او که همه در ها را برای هرگونه بازگشت روابط بین لبنان و سوریه بسته است.

الحریری روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه در منزلش (معروف به بیت الوسط در بیروت) ضمن اعلام مخالفت آشکار و تحریک آمیز خود با درخواست ها برای گنجاندن موضوع بازگشت روابط با دولت سوریه در بیانیه وزارتی دولت جدید گفت: در این صورت، دولت جدید تشکیل نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالباری عطوان: تا دیر نشده، سعد الحریری توصیه نصرالله را جدی بگیرد

عبدالباری عطوان: تا دیر نشده، سعد الحریری توصیه نصرالله را جدی بگیرد