مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 11:402018-08-16سياسي

ملی شدن روستای بسک پیش نیاز جهانی شدن است


مشاور معاون صنایع دستی و هنرهای دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ملی شدن روستای بسک گامی به سوی جهانی شدن این روستا است.

از این جهت با فراهم کردن ظرفیت ها می توان به سوی جهانی شدن پیش رفت.

- مشاور معاون صنایع دستی و هنرهای دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: ملی شدن روستای "بسک" پیش نیاز جهانی شدن است مشاور معاون صنایع دستی و هنرهای دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ملی شدن روستای بسک گامی به سوی جهانی شدن این روستا است.

از این جهت با فراهم کردن ظرفیت ها می توان به سوی جهانی شدن پیش رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویدا توحدی در مراسم ثبت ملی روستای بسک شهرستان تربت حیدریه با بیان این مطلب عنوان کرد: زمانی که پیشنهاد ثبت ملی روستای بسک از سوی معاوت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان مطرح شد، ما بایستی منطقه را بازدید می کردیم اما با توجه به شناختی که نسبت به مسئولین استانی داشتیم بدون بازدید پرونده این روستا بررسی و تصمیم برآن شد که روستای بسک قابلیت ثبت ملی دارد.

وی افزود: انتظار من از ورودی روستا این بود که جاده ای بهتر با حفظ بکری محیط وجود داشته باشد همچین برای توسعه این روستا زیرساخت های سنتی روستای بسک بایستی حفظ شود از این جهت برای جهانی شدن بایستی زیرساخت های سنتی روستا حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی شدن روستای بسک پیش نیاز جهانی شدن است

ملی شدن روستای بسک پیش نیاز جهانی شدن است