مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 11:202018-08-16پزشكي

آبگرم فردوس؛ قطب گردشگری سلامت در شرق ایران


امروز یکی از مهمترین جاذبه های طبیعی فردوس که این شهر را به قطب گردشگری سلامت در شرق ایران تبدیل کرده، آبگرم هلال فردوس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز یکی از مهمترین جاذبه های طبیعی فردوس که این شهر را به قطب گردشگری سلامت در شرق ایران تبدیل کرده، آبگرم هلال فردوس است.

آبگرم معدنی به عنوان چشمه ای طبیعی در فاصله 22 کیلومتری شهرستان فردوس قرار دارد و با قدمت 200 ساله از جاذبه ها و قابلیت های گردشگری با خواص طبی و درمانی شگفت سالانه پذیرای تعداد بسیاری از مسافران است.

این آبگرم یکی از محدود چشمه های شفابخش کشور است که بیماران برای درمان دردهای مفصلی و روماتیسمی و.

به این چشمه مراجعه می کنند.

محمد نبیلی مقدم مدیرعامل شرکت تفریحی و آب درمانی هلال فردوس در گفت وگو با ایسنا گفت: آبگرم معدنی فردوس در مسیر جاده اصلی و ترانزیتی استان های مرکزی و جنوبی به مشهد و استان های شمالی در کیلومتر 22 جاده فردوس به بجستان قرار دارد.

نبیلی مقدم بیان کرد: قدمت این آبگرم به 200 سال قبل برمی گردد و توجه افراد بسیاری از سراسر کشور به ویژه استان های خراسان رضوی، جنوبی، کرمان و اصفهان را به خود جلب کرده است.

وی تصریح کرد: آبگرم معدنی شهرستان فردوس بر بالای کوهی که آبگرم از آن جریان دارد قرار گرفته و آثار برج و بارو در آن مشاهده می شود که بیانگر قدمت تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرم فردوس؛ قطب گردشگری سلامت در شرق ایران

آبگرم فردوس؛ قطب گردشگری سلامت در شرق ایران