مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 08:102018-08-16بين الملل

رییس سازمان اطلاعات مصر پرونده آتش بس را به تل آویو و رام الله برد


روزنامه الحیاه نوشت، رییس سازمان اطلاعات مصر در تلاش برای دستیابی به توافق در خصوص چهار پرونده به تل آویو سفر کرد، در حالی که قصد دارد به همین منظور به رام الله نیز سفر کند.

- عباس کامل روزنامه الحیاه نوشت، رییس سازمان اطلاعات مصر در تلاش برای دستیابی به توافق در خصوص چهار پرونده به تل آویو سفر کرد، در حالی که قصد دارد به همین منظور به رام الله نیز سفر کند.

این در حالی است که گروه های فلسطینی برای بررسی پرونده آتش بس در قاهره هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه فلسطینی به روزنامه فرامنطقه ای الحیاه گفتند، عباس کامل، رییس سازمان اطلاعات مصر به منظور بررسی جزییات تقریبا نهایی شده چهار پرونده یعنی توافق بر سر آتش بس در غزه، اجرای طرح های انسانی در این باریکه، مذاکرات غیرمستقیم اسراییل با حماس برای تبادل اسیران و موافقت با آشتی ملی روز چهارشنبه به تل آویو سفر کرد.

این منابع افزودند، کامل به زودی به رام الله می رود تا با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دیدار کند و موافقت او را هم درباره این چهار پرونده بگیرد.

کامل در حالی به سرزمین های اشغالی سفر کرده که دو هیئت عالی رتبه حماس و جهاد اسلامی و هیئت هایی از گروه های کوچک فلسطینی دیگر به مصر رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اطلاعات مصر پرونده آتش بس را به تل آویو و رام الله برد

رییس سازمان اطلاعات مصر پرونده آتش بس را به تل آویو و رام الله برد