مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 23:462018-08-15بين الملل

بازتاب گسترده سخنان نصرالله در رسانه های صهیونیستی


سخنان دبیرکل حزب الله لبنان در دوازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت در صدر اخبار رسانه ‎های صهیونیستی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی العهد لبنان، بیشتر سایت ها و صفحات وابسته به رژیم صهیونیستی در اینترنت بخش هایی از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در دوازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ سی و سه روزه را انعکاس دادند و عبارت حزب الله قدرتمندتر از ارتش اسراییل است در صدر اخبار رسانه های صهیونیستی قرار گرفت.

بازتاب سخنان دبیرکل حزب الله در برخی از رسانه های صهیونیستی به شرح ذیل است: شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی -نصرالله در پیامی تهدیدآمیز به اسراییل، حزب الله قدرتمندتر از ارتش اسراییل است.

-نصرالله مدعی شد که اسراییل از زمان شکستش در سال 2006 در برابر توان بازدارندگی مقاومت قرار گرفته است پایگاه صهیونیستی والا -نصرالله: حزب الله قوی تر از ارتش اسراییل است.

شبکه 10 تلویزیون اسراییل -نصرالله در سخنانش بر اوضاع ایران متمرکز بود و بر قدرتمندی حزب الله در مقایسه با ارتش اسراییل تاکید کرد.

-نصرالله به سیاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در سوریه اشاره کرد و گفت نتانیاهو موفق نشد که ایران را که اساس نیروی محور مقاومت است از سوریه خارج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب گسترده سخنان نصرالله در رسانه های صهیونیستی

بازتاب گسترده سخنان نصرالله در رسانه های صهیونیستی