مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 17:362018-08-15پزشكي

ملزم به کاهش 25 درصد تصادفات تا 15 سال آینده هستیم


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به مقرر کردن هدفی خاص در خصوص بیماری های غیرواگیر گفت: باید تا 15 سال آینده 25درصد تصادفات کشور را کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، باقر لاریجانی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه های کشوری سلامت و ایمنی ترافیک  مشترک پلیس راهور ناجا با دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز گام های بسیار خوبی برای ایمنی ترافیک برداشته است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سه سال پیش که ورود دانشگاه به مسائل ایمنی لحاظ شده است،  فعال در عرصه ایمنی و ترافیک بوده و تکالیفی که بر آنها سپرده شده را به خوبی انجام داده است، گفت: این اقدام مصادیق آن است که متناسب و با توجه به نیازهای کشور و با کمک حوزه پزشکی کارهای بزرگی را انجام داد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید به اینکه معضل ترافیک جاده ای و تصادفات ناشی از آن یک موضوع جهانی بوده و سالانه در حدود یک میلیون و  250 هزار نفر مرگ ناشی از تصادفات داریم، توضیح داد: حدود 3 هزار نفر روزانه در اثر تصادفات در جهان جان خود را از دست می دهند و 200 تا 250 میلیون نفر مجروح در دنیا داریم، در کشور خودمان نیز آمار بالای تصادفات را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملزم به کاهش 25 درصد تصادفات تا 15 سال آینده هستیم

ملزم به کاهش 25 درصد تصادفات تا 15 سال آینده هستیم