مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 16:262018-08-15حوادث

خانم و آقای دزد دستگیر شدند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از دستگیری و بازداشت زوج جوان سارق در این شهرستان خبر داد.

- سعید احمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: دو سارق که زن و شوهر جوان بودند و اقدام به سرقت از مردم می کردند، توسط نیروی انتظامی شهرستان آبیک دستگیر و بازداشت شدند.

وی افزود: این زوج سارق و جوان که ساکن آبیک هستند، در شهرستان سنگر استان گیلان، آذربایجان شرقی و شهرستان آبیک با ترفند تعارف کردن چای و نوشیدنی حاوی مواد بیهوشی و خواب آور، طعمه های خود را که شامل رانندگان تاکسی، خودروها و مغازه دارها بودند، شکار می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: این زوج سارق پس از اینکه به افراد مورد نظر خود چای و نوشیدنی حاوی مواد بیهوشی و خواب آور می دادند و آنان هم غافل از همه به جا به خواب می رفتند، اقدام به سرقت می کردند.

احمدزاده اضافه کرد: سارقان پس از دستگیری توسط نیروی انتظامی به حدود بیش از 10 مورد سرقت اعتراف کرده اند که پس از اقرار آنها، موضوع سرقت ها بررسی و تایید شده که چندین مورد از این سرقت ها در آبیک و موارد دیگر در استان های مذکور صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده سرقت این زوج سارق شامل خانم 21 ساله و آقای 31 ساله در حال تکمیل است و در حال حاضر هم در بازداشت به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم و آقای دزد دستگیر شدند

خانم و آقای دزد دستگیر شدند