مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 15:452018-08-15اقتصادي

ترخیص کالاهای معاف از پرداخت سود بازرگانی کماکان طبق سنوات گذشته خواهد بود


هیأت وزیران در جلسه ای با حضور رییس جمهور با پیشنهاد مشترک سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استانداری همدان مبنی بر تشکیل ستاد ملی سیاست گذاری همدان و ستاد برنامه ریزی و اجرایی استان همدان به منظور میزبانی شایسته این شهر به عنوان پایتخت گردشگری .

- هیأت وزیران در جلسه ای با حضور رییس جمهور با پیشنهاد مشترک سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استانداری همدان مبنی بر تشکیل ستاد ملی سیاست گذاری همدان و ستاد برنامه ریزی و اجرایی استان همدان به منظور میزبانی شایسته این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزاری برنامه های کلان و موثر توسعه گردشگری با تأمین نیازها و زیرساخت های گردشگری، شناساندن ظرفیت های گردشگری با تهیه و تدوین مجموعه آثاری در زمینه تاریخ، مفاخر، جاذبه های گردشگری، آثار و ابنیه های تاریخی و توانمندی ها و غنای فرهنگی شهر همدان، از جمله اهداف تشکیل ستادهای یاد شده است.

تأسیس نمایندگی کنسولی ایران در شهر بن آلمان دولت با توجه به تراکم جمعیت مراجعان و متقاضیان خدمات کنسولی به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در شهر فرانکفورت آلمان که بخش اعظم آنها هموطنان ساکن محدوده شهرهای بن و کلن هستند و برای دریافت خدمات کنسولی ناچار به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص کالاهای معاف از پرداخت سود بازرگانی کماکان طبق سنوات گذشته خواهد بود

ترخیص کالاهای معاف از پرداخت سود بازرگانی کماکان طبق سنوات گذشته خواهد بود