مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 15:062018-08-15اقتصادي

افزایش تعداد کشته شدگان تصادفات/ وضعیت نامناسب آزادراه تهران- قزوین و قزوین -زنجان


فقط در چند روز گذشته و در ادامه طرح تابستانه یعنی از 24 خرداد تا به امروز یک هزار و 488 نفر در تصادفات جاده ها و شهرها کشته و حدود 37 هزار نفر مجروح شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار محمدحسین حمیدی بعد از ظهر امروز در نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل آذربایجان شرقی اظهار کرد: یکسری مشکلات را با چند رویکرد کوتاه مدت،کم هزینه و زودبازده می توان اصلاح کرد و بخشی دیگر از مشکلات همچون احداث آزادراه ها و جابه جایی بار و مسافر روی ریل، نیازمند برنامه ریزی کلان بوده که باید اتفاق بیفتد و خارج از دسترس استان است.

وی اظهار داشت: از سال 84 ریل تصادفات از روند افزایشی به یک روند کاهشی مناسب تغییر کرد و با وجود افزایش سفرها و تعداد راننده ها که موجب افزایش تصادفات می شد، با اقداماتی که صورت گرفت روند تصادفات افزایش پیدا نکرد.

هشدار درباره افزایش تعداد کشته شدگان تصادف وی با هشدار درباره افزایش تعداد کشته شدگان تصادف افزود: با توجه به این مسئله نه تنها افزایش نداشتیم بلکه رقم کشته ها از 28 هزار به 16 هزار نفر کاهش پیدا کرد و البته در چند سال اخیر همچنان بر روی رقم 16 هزار نفر ثابت مانده بود، اما از ابتدای سال جاری روند افزایش در حال برگشت بوده و این موضوع نشان می دهد اقدامات انجام شده پاسخگو نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد کشته شدگان تصادفات/ وضعیت نامناسب آزادراه تهران- قزوین و قزوین -زنجان

افزایش تعداد کشته شدگان تصادفات/ وضعیت نامناسب آزادراه تهران- قزوین و قزوین -زنجان