مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 14:362018-08-15سياسي

کشف انبار بزرگ احتکار کاغذ در قم


در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم، خبر کشف یک انبار بزرگ احتکار حاوی 800 تن کاغذ در استان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم ظهر امروز با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

سید مهدی صادقی استاندار قم در ابتدای این جلسه با اشاره به تشکیل ستاد بازرسی بازار استان قم اظهار کرد: این ستاد با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و قضایی و امنیتی تشکیل شده است و بازرسی های ستاد تا رسیدن به وضعیت تعادل ادامه پیدا می کند، اخیرا انبار یک انبار کالاهای احتکار شده شامل هزار تن شمش آلومینیوم در قم کشف شد.

عرضه مرغ منجمد در قم محمود سیجانی در ادامه این جلسه با اشاره به توزیع مرغ منجمد در استان قم اظهار کرد: مرغ منجمد در فروشگاه های منتخب در قم عرضه می شود تا شاهد کاهش قیمت باشیم، همچنین ستاد مبارزه با احتکار در استان شکل گرفته و این ستاد کشفیاتی با کمک دستگاه قضایی و دستگاه امنیتی داشته است و کالاهای کشف شده در بازار عرضه می شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در زمینه مواد اولیه پتروشیمی برای واحدهای تولیدی استان مشکل به وجود آمده است، این مواد بر روی تولید بسیاری از کالاها به تاثیر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار بزرگ احتکار کاغذ در قم

کشف انبار بزرگ احتکار کاغذ در قم