مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 13:502018-08-15اجتماعي

فاضلاب خانگی وارد تالاب انزلی نخواهد شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، با بیان اینکه فاضلاب های خانگی، صنعتی و بیمارستانی تالاب انزلی را که جایگاه بین المللی دارد، تهدید می کند، گفت: - تا هفته دولت اعلام می کنیم که هیچگونه فاضلاب خانگی رها شده وارد تالاب نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قربانعلی محمدپور در آیین افتتاحیه نهمین نشست سراسری شبکه سازمان های غیر دولتی محیط زیست و منابع طبیعی کشور که در سالن همایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان برگزار شد، با اشاره به وضعیت محیط زیست و منابع طبیعی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور، اظهار کرد: مشکلات زیادی در حوزه محیط زیست از جمله ریزگردها، فرسایش، جنگل خواری، ساحل خواری، آتش سوزی جنگل ها و مراتع، سیل، رانش و.

داریم.

وی با اشاره به حساسیت و شکنندگی محیط زیست و منابع طبیعی استان گیلان، افزود: تنوع مشکلات زیست محیطی در گیلان بیشتر است و با دریاخواری، ساحل خواری، تالاب خواری و جنگل خواری مواجه هستیم، اما تنها نام بردن از مشکلات کافی نیست و باید به دنبال احصای مشکلات زیست محیطی طی 50 سال اخیر در استان ها باشیم و این مشکلات را اولویت بندی کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، با بیان اینکه در هدفگذاری ها و برنامه ریزی ها برای منابع طبیعی و محیط زیست باید دستگاه های دولتی و نهادهای غیردولتی در کنار هم باشند، اظهار کرد: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب خانگی وارد تالاب انزلی نخواهد شد

فاضلاب خانگی وارد تالاب انزلی نخواهد شد