مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 13:452018-08-15ورزشي

لطفا با دم شیر بازی نکنید! + فیلم


اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلم برد مقتدرانه حسن یزدانی مقابل عظمت دولت بکوف از قزاقستان در رقابت های قهرمانی آسیا 2018 از نمایش او تمجید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گوشه هایی از فیلم برد مقتدرانه 12 بر 2 حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک برابر عظمت دولت بکوف دارنده مدال های نقره جوانان و امیدهای جهان از قزاقستان در جریان رقابت های قهرمانی آسیا 2018در بیشکک قرقیزستان نوشت: لطفا با دم شیر بازی نکنید! در جریان این مبارزه کشتی گیر قزاق ابتدا با اجرای فن درخت کن بر روی حسن یزدانی موفق به کسب 2 امتیاز شد اما این اقدام او با واکنش شدید یزدانی همراه بود چرا که او بارها حریف را اسیر هجوم همه جانبه خود کرد و در نهایت پیش از پایان مبارزه و در دقایقی کوتاه با برتری 12 بر 2 مقابل حریف خود به برتری قاطعانه رسید.

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار این فیلم خواست نشان دهد که سر به سر گذاشتن با قهرمانان بزرگ تاوان سنگینی دارد و نوشت: لطفا با دم شیر بازی نکنید یزدانی در حالی مدال طلای قاره کهن را بر گردن آویخت که در این رقابت ها تنها 2 امتیاز آن هم مقابل حریف قزاق از دست داد.

فیلم منتشر شده اتحادیه جهانی کشتی در صفحه اینستاگرام این اتحادیه را مشاهده می کنید:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا با دم شیر بازی نکنید! + فیلم

لطفا با دم شیر بازی نکنید! + فیلم