موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 13:152018-08-15اقتصادي

امیدواریم پرداختی های دولت منظم باشد


رییس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه پاداش ها و مطالبات گندم کاران پرداخت شد و فردا (پنج شنبه) یارانه این ماه پرداخت می شود گفت: امیدواریم پرداختی های دولت منظم باشد.

- رییس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه پاداش ها و مطالبات گندم کاران پرداخت شد و فردا (پنج شنبه) یارانه این ماه پرداخت می شود گفت: امیدواریم پرداختی های دولت منظم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت این هفته در جمع خبرنگاران در ارتباط با بسته اقتصادی مد نظر دولت اظهار کرد: همان طور که بیان شد این جزو تصمیات دولت است که به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کردند.

در سفری که من به آذربایجان غربی و شرقی داشتم رییس جمهوری تماس داشتند و اصرار داشتند این بسته اقتصادی را زودتر تهیه کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصادی که فردا تشکیل می شود گزارشی از سوی سازمان برنامه و بودجه ارائه خواهد شد و امیدوایم نوسانات ارز که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد را تا حد مقدور جبران کنیم.

نوبخت عنوان کرد: آنچه امروز به عنوان فضای کسب و کار از آن صحبت می شود باید با مقتضیات تحریم باشد، متاسفانه شاهد برخی رفتارهای غیر حرفه ای تجاری بودیم.

تاجر شریفی که ارز 4200 می یرد انتظار است جنس را با همان ارز 4200 حساب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم پرداختی های دولت منظم باشد

امیدواریم پرداختی های دولت منظم باشد