مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 12:302018-08-15سياسي

دشمن قادر نیست ملت ایران را به زانو در آورد


رییس جمهور ، تلاش برای افزایش تولید، صادرات و اشتغال در کنار تنظیم بازار و شفاف سازی امور را بالاترین عبادت و انقلابی بودن دانست و به بانک مرکزی ، - گمرک و وزرای کابینه دستور داد تمام فعالیتهای خود را به مردم گزارش و اطلاعات دهند تا بدانند ارز به چه کسانی داده می شود و چگونه هزینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک فرا رسیدن ماه پربرکت ذی الحجه گفت: ذی الحجه، ماه عید قربان، ماه عرفه، ماه عید غدیر، ماه نیایش و عبادت خداوند بزرگ و ماه اجتماع مسلمانان در بیت الله الحرام است که به تعبیر قرآن همه مسلمان ها در این اجتماع باید شاهد منافع عمومی خودشان و جهان اسلام باشند.

رییس جمهور افزود: امیدواریم مراسم حج امسال برای همه مسلمانان دارای خیر و برکت و افزایش قرب به درگاه خداوند بزرگ باشد.

یکی از ویژگی هایی که خداوند برای این سرزمین ذکر کرده این است که این سرزمین، سرزمین امنیت ، آرامش، سلامت ، مبارزه با فقر و تأمین نیازمندی های زندگی مردم است.

روحانی با ابراز خرسندی از این که امروز در کل منطقه شاهد امنیت بیشتری نسبت به سال های گذشته هستیم، اظهار داشت: امسال بویژه در عراق، سوریه، لبنان و حتی در شمال آفریقا امنیت بیشتر از سال های گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن قادر نیست ملت ایران را به زانو در آورد

دشمن قادر نیست ملت ایران را به زانو در آورد