مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 11:462018-08-15بين الملل

محاصره داعش در مرزهای اداری سویدا و ریف دمشق


یگان های ارتش سوریه مستقر در محور تل الصفا در صحرای سویدا و واقع در مرز های استان سویدا و صحرای ریف دمشق حمله شدید داعشی ها را ناکام گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، برخی منابع میدانی در صحرای سویدا اظهار داشتند، یگان های ارتش سوریه مستقر در منطقه تل الصفا حمله شدید داعشی ها به منطقه الرحبه را دفع کردند و در این درگیری 10 داعشی کشته شده و یکی از آن ها به اسارت درآمد، همچنین یک سرباز ارتش سوریه کشته شده و دو تن دیگر از آن ها در این درگیری زخمی شدند.

این منابع گفتند: نیرو های ارتش سوریه در دو روز گذشته پایگاه های خود را تثبیت کرده و داعشی ها را در منطقه محدودی در مرز های اداری دو استان سویدا و ریف دمشق محاصره کرده و به بمباران پایگاه های داعش در منطقه البرک در اطراف تل الصفا، منطقه قبر شیخ حسین و منطقه الهباریه ادامه دادند.

منابع یاد شده افزودند، تعداد زیادی از داعشی ها در منطقه نفوذ کرده و پایگاه های ارتش سوریه در منطقه الرحبه را مورد حمله قرار دادند، اما یگان های ارتش توانستند این حمله را خنثی کنند.

یگان های ارتش سوریه روز دوشنبه پس از تثبیت پایگاه های خود در منطقه برای مقابله با هر حمله یا تلاشی از طرف تروریست ها برای نفوذ و پاکسازی بیشتر صحرای شرقی سویدا تا مرز های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاصره داعش در مرزهای اداری سویدا و ریف دمشق

محاصره داعش در مرزهای اداری سویدا و ریف دمشق