مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 11:262018-08-15سياسي

غبار غربت و گمنامی بر مزار شهدای گمنام خواف


با گذشت 7 سال از حضور مهمانان بهشتی در خواف در سایه غفلت مسؤولان این شهرستان همواره شاهد غبار غربت و گمنامی بر مزار شهدای گمنام خواف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، هشت سال دوران دفاع مقدس بیانگر روزهای پرافتخار  تاریخ ایران اسلامی است که فرزندان برومند انقلاب با دستانی خالی و قلبی مملو از ایمان در برابر قدرت های استکباری جهان قد علم کردند و با دفاع جانانه از ذره ذره خاک میهن شرایطی را رقم زدند که همواره ملت ایران از نعمت آرامش برخوردار و در سایه امنیتی که به برکت خون شهدا پدید آمده است زندگی کنند.

سال 1390 خواف میزبان اختران بی نشانی شد که به یُمن قدومشان فضایی معنوی را در خواف خلق و دل های بسیاری را به فرهنگ ایثار و شهادت گره زدند و مردم این شهرستان تصورشان این بود که با احداث یادمانی بر مزار این دو شهید شاهد برگزاری مراسم های معنوی در آن باشند.

  اما متأسفانه باگذشت هفت سال با حضور بر مزار قبور مطهر این دو شهید آنچه را که تصور مردم بود، تداعی نمی شود، بلکه با اندکی تأمل، غریبانه بودن آنان در اذهان تداعی می شود.

اگرچه مکانی که برای دفن این شهیدان در نظر گرفته شده دریکی از بلندترین نقاط شهر است، اما بی توجهی مسؤولان و نابسامانی که در این مکان وجود دارد، علاوه بر ایجاد جلوه ای نازیبا، منجر به نارضایتی و گلایه بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبار غربت و گمنامی بر مزار شهدای گمنام خواف

غبار غربت و گمنامی بر مزار شهدای گمنام خواف