مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 11:102018-08-15سياسي

کشف 11 انبار بزرگ احتکار کالا در جنوب و شرق استان کرمان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت:طی یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی در اداره کل اطلاعات استان و با محوریت دادستان های جنوب و شرق استان کرمان، - 11 انبار بزرگ احتکار کالا در جنوب و شرق استان کرمان کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادخدا سالاری در تشریح جزییات این خبر و با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه شامگاه و عصر روز گذشته را میلیاردها ریال برآورد کرد و افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، عزم دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی است و هیچ نقطه ای در استان کرمان برای سودجویان و مخلان نظام اقتصادی امن نخواهد بود.

کشف بیش از 10هزار قلم کالای احتکاری در رودبار جنوب در همین راستا دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: شامگاه گذشته در راستای مبارزه بی امان با محتکران و مخلان نظام اقتصادی کشور،مجموعا بیش از ده هزار قلم کالای احتکاری از سه انبار در یک منزل مسکونی در این شهرستان کشف شد.

حامد عمرانی اظهار کرد: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر احتکار لوازم خانگی در سه انبار در یک منزل مسکونی بلافاصله موضوع در دستور کار دادستان رودبار جنوب قرار گرفت و با حضور میدانی در صحنه دستور فک قفل درب های انبار های خانگی صادر گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 انبار بزرگ احتکار کالا در جنوب و شرق استان کرمان

کشف 11 انبار بزرگ احتکار کالا در جنوب و شرق استان کرمان