مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 11:052018-08-15اقتصادي

تغییرات نرخ ارز در رابطه با جذب گردشگر یک فرصت است


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نگرانی فعالان گردشگری استان کرمان در رابطه با بی ثباتی نرخ ارز گفت: اگر گردشگری را جذب گردشگر خارجی بدانیم، - تغییرات نرخ ارز در این حوزه یک فرصت محسوب می شود و قطعا تاثیرات آن مثبت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در نشست کمیسیون گردشگری اتاق کرمان، افزود: قیمت دلار برای گردشگر خارجی تغییر نکرده و شاید کمتر نیز شده باشد و به همین دلیل تمام هزینه های مربوط به اقامت، حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی مربوط به گردشگر خارجی گرانتر نشده است.

وی با بیان اینکه فعالان گردشگری کرمان می توانند در شرایط فعلی در زمینه حضور گردشگری خارجی در استان سرمایه گذاری کنند، اظهار کرد: در گردشگری داخلی به دلیل عدم تناسب تغییرات قیمت با نرخ تورم، مشکلاتی به وجود آمده و هزینه ها افزایش یافته است.

پورابراهیمی، در بخش دیگری از سخنان خود یکی از پیامدهای کاهش ارزش پول ملی در دنیا را توسعه صادرات و کاهش واردات عنوان و خاطرنشان کرد: باید از این فرصت طلایی برای جهش های صادراتی و افزایش رونق تولید بهره برد همانگونه که چین اخیرا در برابر افزایش تعرفه های آمریکا، خودخواسته ارزش پول ملی خود را با هدف مثبت شدن تراز تجاری با وجود افزایش تورم کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات نرخ ارز در رابطه با جذب گردشگر یک فرصت است

تغییرات نرخ ارز در رابطه با جذب گردشگر یک فرصت است