مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 10:562018-08-15سياسي

پیام سردار غیب پرور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان


ریییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تاکید کرد: امروز فرزندان با غیرت جمهوری اسلامی ایران نیز با تأسی و الگو برداری از ایستادگی و رشادت های آزادگان عزیز در حال رقم زدن برگ زرین دیگری در دفتر مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است.

بسمه تعالیصبر و استقامت شما (آزادگان)، به اسلام آبرو بخشید.

خانواده‏های شما با صبر خود اسلام را روسفید کردند و به نظام و جمهوری اسلامی آبرو دادند (مقام معظم رهبری)26 مرداد ماه سالروز بازگشت غیور مردانی است که با تمسک به ریسمان الهی و صبر انقلابی در برابر توطئه و شکنجه های رژیم بعثی، ایران اسلامی را در جهان سربلند کرده و با آبرو به آغوش گرم میهن عزیز بازگشتند.

غیرت، ایستادگی، صبر، ایمان و تقوای شما فرزندان رشید اسلام در طول سال های سخت اسارت همواره اردوگاه اسارت را به محلی برای تربیت اسلامی و انقلابی تبدیل کرد.

در کنار مشقت های فراوانی که آزادگان عزیز متحمل شدند صبر و بردباری بی نظیر مادران، پدران، همسران و خانواده آن ها ستودنی بود، چرا که اگر ایستادگی خانواده ها نبود شاید تحمل رنج اسارت بر آزادگان عزیز سخت تر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سردار غیب پرور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

پیام سردار غیب پرور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان