مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 10:552018-08-15سياسي

انتقاد شدید «جمهوری اسلامی» از محمود احمدی نژاد


اخیراً رییس دولت های نهم و دهم تلاش کرد از فرصت های به وجود آمده، استفاده ابزاری کند تا از یکطرف بر کارنامه پرتخلف خود سرپوش بگذارد و از طرف دیگر از رییس جمهور به تصریح بخواهد که از ریاست جمهوری کناره گیری کند.

- پیش از این هم برخی افراد که از مواهب همراهی با وی برخوردارند، بارها شعار داده اند می جنگیم، می میریم، ایرانو پس می گیریم ! به کارگیری همین ادبیات جنگی و تهاجمی به وضوح نشان می دهد که این جماعت، همه افراد خارج از قلمرو محدود خود را دشمن فرض کرده اند و برای بازگشت دوباره به قدرت حاضرند دست به هر کاری بزنند و حتی جنگ داخلی به راه بیندازند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله روز چهارشنبه خود نوشت: آنها که می گویند دولت باید برکنار شود، در نقشه دشمن نقش آفرین هستند.

دولت باید بر سر کار بماند و با قدرت، وظایف خود را در حل مشکلات انجام دهد.

این موضع متین و مستحکم رهبری در تقویت دولت و نظام اجرایی، پایان بخش جوسازی های برخی عناصر ناراحت است که این روزها با فرصت طلبی تلاش می کنند بلکه بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند؛ اگر چه این عناصر حتی در اوج قدرت و حاکمیت هم دلسوز واقعی مردم نبوده اند و با کارنامه مخدوش و سوال برانگیز خود مسائل و مشکلات فراوانی را در قلمرو سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به وجود آوردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید «جمهوری اسلامی» از محمود احمدی نژاد

انتقاد شدید «جمهوری اسلامی» از محمود احمدی نژاد