مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 10:452018-08-15سياسي

برگزاری جلسه هم اندیشی هیات مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)


جلسه هم اندیشی هیات مسلمیّه با حضور مسئولین شهرستان ری و مدیران و نمایندگان هیات های مذهبی در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار شد.

- برگزاری جلسه هم اندیشی هیات مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) جلسه هم اندیشی هیات مسلمیّه با حضور مسئولین شهرستان ری و مدیران و نمایندگان هیات های مذهبی در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، این جلسه که به دعوت آستان مقدس از هیات های مذهبی برگزار گردید، با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز و با مدیحه سرایی در مدح و ثنای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ادامه یافت.

در این جلسه خادم القرآن عباس سلیمی معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس ضمن عرض خیرمقدم به حضور میهمانان ارجمند، نکات لازم در خصوص حضور هیات در ایام مسلمیه را بیان کرد و در ادامه جلسه، مدیران و نمایندگان هیات های مذهبی حاضر در جلسه به تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.

همچنین فرماندار شهرستان ری از دیگر سخنرانان این مراسم بود و نماینده اداره اطلاعات شهرری نیز به بیان نکات امنیتی لازم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه هم اندیشی هیات مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)

برگزاری جلسه هم اندیشی هیات مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)