مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 10:262018-08-15اجتماعي

کاهش بارندگی ها در مناطق شمالی کشور/ دمای هوای تهران به 29 درجه سانتیگراد کاهش یافت


با کاهش بارش ها تا پایان هفته در استان های سواحل دریای خزر شرایط برای برداشت برنج در این مناطق مهیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محمد اصغری، با بیان اینکه علاوه بر کاهش بارش ها، ­ شاهد افزایش دما نیز در این مناطق هستیم افزود: در شرق کشور با اینکه از شدت وزش باد کم شده است، اما همچنان پدیده غالب وزش باد، طوفان و گرد و خاک خواهد بود.

وی اضافه کرد: هسته این پدیده در مناطقی در استان های خراسان جنوبی و سیستان و­ بلوچستان خواهد بود این درحالی است که این پدیده موجب مواج شدن سواحل دریای عمان و بخش هایی از خلیج فارس می شود.

کارشناس هواشناسی گفت: البته احتمال وقوع رگبار های پراکنده در ارتفاعات مناطقی، چون سراوان، خاش، ­ ایرانشهر و­ ارتفاعات استان هرمزگان در ساعات بعد از ظهر وجود دارد.

اصغری افزود:­ در مناطق غربی و مرکزی استان خوزستان، ­ کرمانشاه، ایلام و کردستان احتمال غبارآلوده شدن هوا پیش بینی می شود و علت آن نیز گردوغباری است که از مرز های غربی به کشور وارد می شود البته احتمال بارش در مناطقی از استان کردستان آن هم در ساعات بعد از ظهر وجود دارد.

وی تصریح کرد: تا پایان هفته شاهد افزایش دما در مناطق مرکزی کشور مانند جنوب تهران، جنوب سمنان، قم، اصفهان­ ­و یزد خواهیم بود، اما در مقابل در ارتفاعات استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بارندگی ها در مناطق شمالی کشور/ دمای هوای تهران به 29 درجه سانتیگراد کاهش یافت

کاهش بارندگی ها در مناطق شمالی کشور/ دمای هوای تهران به 29 درجه سانتیگراد کاهش یافت