مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 10:062018-08-15دانش

برنامه های ترویجی با رویکرد کاربردی در هفته جهانی فضا مورد توجه قرار می گیرند


در نخستین جلسه هماهنگی تدوین برنامه های هفته جهانی فضا با شعار «فضا جهان را متحد می کند» اعلام شد که در این هفته برنامه های ترویجی با رویکرد کاربردی مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

- در نخستین جلسه هماهنگی تدوین برنامه های هفته جهانی فضا با شعار فضا جهان را متحد می کند اعلام شد که در این هفته برنامه های ترویجی با رویکرد کاربردی مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان فضایی ایران، نخستین جلسه هماهنگی تدوین برنامه های هفته جهانی فضا با حضور نمایندگانی از شرکت ها و سازمان های ذی ربط و مسئولان ستاد برگزاری هفته جهانی فضا برگزار شد.

محمدجعفر محمدی دبیر ستاد برگزاری هفته جهانی فضا در این جلسه با اشاره به اهمیت حوزه فضایی در کشور گفت: با توسعه فناوری فضایی در دنیا و اثرگذاری آن در زندگی جاری مردم، بخش فضایی بیش از پیش مورد توجه مجامع بین المللی و به تبع آن ایران، قرار گرفت.

وی ادامه داد: مجمع بین المللی سازمان ملل متحد در سال 1999 طی قطعنامه ای، 4 تا 10 اکتبر (12تا 18 مهر) را به عنوان هفته جهانی فضا نامگذاری کرد و دلیل آن هم دو رویداد مهم در حوزه فضایی بود.

یکی از این رویداد ها پرتاب ماهواره اسپوتنیک در سال 1957 است که ورود بشر به عرصه فضا را به دنبال داشت و دومین رویداد هم مربوط به سال 1967 و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ترویجی با رویکرد کاربردی در هفته جهانی فضا مورد توجه قرار می گیرند

برنامه های ترویجی با رویکرد کاربردی در هفته جهانی فضا مورد توجه قرار می گیرند