مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 09:562018-08-15بين الملل

بازداشت 13 عضو دیگر «اخوان المسلمین» در مصر


هم زمان با پنجمین سالروز کشتار هواداران «محمد مرسی» در دو میدان رابعه العدویه و النهضه، وزارت کشور مصر از بازداشت 13 نفر از اعضای اخوان المسلمین به اتهام تحریک برای تظاهرات و هرج ومرج خبر داد.

- هم زمان با پنجمین سالروز کشتار هواداران محمد مرسی در دو میدان رابعه العدویه و النهضه، وزارت کشور مصر از بازداشت 13 نفر از اعضای اخوان المسلمین به اتهام تحریک برای تظاهرات و هرج ومرج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت کشور مصر روز سه شنبه (دیروز) اعلام کرد، شش نفر از اعضای اخوان المسلمین در الجیزه و هفت عضو دیگر این گروه در استان البحیره بازداشت شدند.

در بیانیه ای که وزارت کشور مصر صادر کرده آمده است که شش عضو نخست اهل استان سوهاج بوده اند و هفت نفر دیگر در یک دستگاه اتوبوس در البحیره دیدار کرده و در آنجا بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، دستگاه های امنیتی مصر مدعی شده اند که افراد بازداشت شده، قصد برگزاری نشستی با هدف طراحی برای شایعه پراکنی به منظور تحریک شهروندان به تظاهرات و ایجاد هرج و مرج داشته اند.

بنا بر این گزارش، مقادیری اسناد، لپ تاپ و گوشی همراه حاوی طرح های این افراد و مبالغ مالی از این افراد کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 13 عضو دیگر «اخوان المسلمین» در مصر

بازداشت 13 عضو دیگر «اخوان المسلمین» در مصر