مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 09:252018-08-15اقتصادي

استقبال آذربایجان شرقی از حضور سرمایه گذاران ترک


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر این که از حضور سرمایه گذاران ترکیه ای در تبریز استقبال می کنیم، گفت: تردد مسافران ترکیه و ایران زیاد بوده و این موضوع می تواند زمینه ای برای توسعه روابط گردشگری بین دو استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم شهرتی فر در دیدار با هیئت اقتصادی استان وان ترکیه، با اشاره به روابط دو کشور ایران و ترکیه، اظهار کرد: روابط گسترده و نزدیک بین ترکیه و ایران جای هیچ بحثی ندارد و در مرزهای بین دو کشور امنیت و آرامش برقرار است.

وی با اشاره به وجود شهرک صنعتی سرمایه گذاری های خارجی در استان، ادامه داد: سرمایه گذاران ترکیه در این شهرک و دیگر نقاط استان فعال هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که اراده هر دو دولت بر تقویت مناسبات بین دو کشور است، گفت: کنسولگری ترکیه در تبریز مستقر بوده و ارتباط بسیار خوبی با سرکنسول در تبریز داریم و این فرصتی مناسب برای توسعه روابط بین دو استان است.

معاون استاندار وان ترکیه نیز در این دیدار گفت: تعاملات گردشگری می تواند حلقه واسطه بین دو استان برای آغاز و گسترش روابط در حوزه گردشگری و دیگر حوزه های مختلف باشد.

اسحاق چینار با بیان این که تبریز شهر زیبایی است، اظهار کرد: زمانی که به تبریز آمدیم بسیار شگفت زده شدم، چون ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال آذربایجان شرقی از حضور سرمایه گذاران ترک

استقبال آذربایجان شرقی از حضور سرمایه گذاران ترک