مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 08:462018-08-15سياسي

دیدار روسای دانشگاه های سطح یک با ظریف


هفت تن از روسای دانشگاه های سطح یک کشور با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، روسای دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی، شهیدبهشتی، تربیت مدرس، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و شیراز با وزیر امور خارجه دیدار و درباره مسائل بین المللی دانشگاه ها در شرایط کنونی کشور گفتگو کردند.

محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران در این دیدار ضمن قدردانی از توجه وزیر امور خارجه به مسائل دانشگاه و همکاری های صورت گرفته در این حوزه با اشاره به فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط دانشگاه های سطح یک برای حل مسائل ملی بر اهمیت برگزاری جلسات و نشست های تخصصی تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی در حوزه های مختلف از قبیل: اقتصاد، سیاست و علوم اجتماعی که در چندین نوبت با حضور صاحب نظران و استادان این دانشگاه ها انجام شده است، گفت: نتایج به دست آمده از این جلسات که حاصل ساعت ها گفتگو و تحلیل تخصصی بوده، همراه با راه حل های ممکن برای حل مشکلات در اختیار مسئولان و مقامات مربوطه قرار گرفته است.

رییس دانشگاه تهران گسترش فعالیت های بین المللی و برقراری ارتباط با دانشگاه های مهم اروپایی و آمریکایی در پسابرجام را از دستاورد های فعالیت های تیم دیپلماسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار روسای دانشگاه های سطح یک با ظریف

دیدار روسای دانشگاه های سطح یک با ظریف