مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 08:262018-08-15حوادث

جزییات کشف 4 لکسوس سرقت شده از «ایتالیا، روسیه و سوئد» در تهران + عکس


4 لکسوسی که در کشور های ایتالیا، سوئد و روسیه اعلام سرقت شده و پس از ترخیص از گمرکات وارد ایران شده بودند، شناسایی شدند.

- جزییات کشف 4 لکسوس سرقت شده از ایتالیا، روسیه و سوئد در تهران + عکس 4 لکسوسی که در کشور های ایتالیا، سوئد و روسیه اعلام سرقت شده و پس از ترخیص از گمرکات وارد ایران شده بودند، شناسایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پلیس آگاهی تهران موفق شد 4 دستگاه خودروی لکسوس را که پس از اعلام سرقت در 3 کشور اروپایی وارد ایران شده بودند را شناسایی و توقیف کند.

بر اساس این گزارش این 4 خودروی لکسوس که در کشور های سوئد، روسیه و ایتالیا اعلام سرقت شده بودند، پس از ترخیص از گمرکات کشور و در هنگام شماره گذاری شناسایی شد و در تحقیقات تکمیلی دو متهم این پرونده که اقدام به ترخیص خودرو از گمرک کرده بودند دستگیر شدند.

در بررسی های پلیسی و زمانی که کارشناسان شماره گذاری پلیس متوجه دستکاری شماره شاسی خودرو ها شدند، موضوع را به پلیس آگاهی گزارش داده و در تحقیقات تکمیلی و پس از مشخص شده شماره اصلی شاسی خودروها، ماموران پلیس آگاهی پایتخت با استعلام از پلیس بین الملل (اینترپل) متوجه شدند که 2 دستگاه از این خودرو ها در کشور ایتالیا، یک دستگاه در کشور سوئد و یک دستگاه در کشور روسیه سابقه اعلام سرقت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کشف 4 لکسوس سرقت شده از «ایتالیا، روسیه و سوئد» در تهران + عکس

جزییات کشف 4 لکسوس سرقت شده از «ایتالیا، روسیه و سوئد» در تهران + عکس