مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 08:202018-08-15اجتماعي

تهرانگردی با فطرس


تهران، پایتخت ایران که از زمان آغامحمدخان قاجار به رشد و شکوفایی رسید، علاوه بر جاذبه ­های گردشگری و تاریخی بسیاری که توجه توریست­ های خارجی و داخلی را به خود جلب می کند، - طبیعت، کوه، جنگل و پارک ­های چشم نوازی نیز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام آژانس هواپیمایی فطرس ، از جمله بناهای تاریخی شهر تهران که می ­توانید با تورهای تهرانگردی این آژانس از آن­ها بازدید کنید و به صورت باغ موزه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته، کاخ گلستان است که بناها و کاخ ­های متعددی در آن جای گرفته است.

گلستان حقیقتاً نام برازنده­ای برای این کاخ است که در قلب شهر تهران واقع شده و همچنین از دیگر اماکن جذاب شهر تهران باید به کاخ سعدآباد اشاره کرد که از باغ موزه­ های تهران به شمار می­ رود و شامل کاخ موزه ­هایی است که علاوه بر نمایاندن معماری ایرانی، گویای فرهنگ و تمدن غنی ایران است.

اگر دوست دارید تجربه خاصی از موزه­ گردی را با آژانس فطرس تجربه کنید، بازدید از موزه جواهرات که در طبقه زیرین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد را نباید از دست بدهید، این مجموعه شامل گنجینه ­ای از جواهرات سطنتی و نایاب است که نمونه آنها در دنیا وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانگردی با فطرس

تهرانگردی با فطرس