مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 07:502018-08-15سياسي

برنامه های فرهنگی باید بومی سازی شده و منسجم باشد


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(ع) گفت: برنامه های فرهنگی باید بومی سازی شود و بر اساس فرهنگ ها و افکار مردم اجرایی گردد؛ البته این به معنای انجام کارهای جزیره ای نیست، - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(ع) گفت: برنامه های فرهنگی باید بومی سازی شود و بر اساس فرهنگ ها و افکار مردم اجرایی گردد؛ البته این به معنای انجام کارهای جزیره ای نیست، بلکه این فعالیت های باید به صورت هماهنگ و منسجم با برنامه های اصلی فرهنگی دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای ستاد شجره طیبه صالحین قم در سالن محراب حرم مطهر عنوان کرد: در اجرای برنامه های فرهنگی باید دقت داشت مسیری انتخاب شود که در قرآن و روایات معصومین(ع) مشخص شده است.

وی بابیان این که خداوند قرآن کریم را برای همه مردم در همه زمان ها و مکان ها قرار داده است، بیان کرد: مردم دارای سلایق، علایق، فرهنگ، جغرافیا، تاریخ و افکار مختلفی هستند، ولی با این گستردگی و تنوع، قرآن کتابی است که همواره چراغ هدایت همه مردم است.

امام جمعه قم بابیان این که قرآن در هر زمان و مکانی حرف تازه ای برای انسان ها دارد، اظهار کرد: کارهای فرهنگی هم باید در هر جا و زمانی حرف های تازه برای مردم داشته باشد؛ این گونه نباشد که عده ای بیایند و در یکجایی بنشینند و برای همه انسان ها برنامه ای واحد تدوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی باید بومی سازی شده و منسجم باشد

برنامه های فرهنگی باید بومی سازی شده و منسجم باشد