مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 19:562018-08-14سياسي

رسانه تنها سلاحی است که در دنیا به صورت 24 ساعته شلیک می کند


خبرنگار صدا و سیمایی جمهوری اسلامی ایران در سوریه رسانه را تنها سلاحی بیان کرد که در دنیا به صورت 24 ساعته شلیک می کند و متذکر شد: این سلاح با راه افتادن فضای مجازی حتی به ثانیه شلیک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسن شمشادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگار بسیج استان کرمانشاه، اظهار داشت: هیچ کس نیست که بگوید رسانه اهمیت ندارد و امروز اتفاقات بزرگی در عرصه خبر رخ داده است که بخش عمده آن توسط همین گوشی های موبایل هدایت می شود.

شمشادی با اشاره به اینکه پیشرفته ترین روش های خبری در فضای مجازی انجام می شود، گوشی های هوشمند و شهروند خبرنگار را رقیب خبرنگاران عنوان کرد و گفت: کار خبرنگاران در فضای امروز بسیار سخت است.

وی خاطرنشان کرد: اگر فضای مجازی اهمیت نداشت، سازمان صدا و سیما با همه عظمت و امکاناتش در برنامه20:30به صفحات فضای مجازی سر نمی زد و خبرنگاران به این موضوع توجه داشته باشند که نباید خود را دست کم بگیرند و منافع ملی را نباید فراموش کنیم.

به گفته خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه، خبرنگاران باید دغدغه مند باشند و حقیقت را بیان کنند و گاهی برخی خطوط قرمز وهمی را خبرنگاران خودشان برای خود می سازند و نباید در بیان واقعیت غم نان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه تنها سلاحی است که در دنیا به صورت 24 ساعته شلیک می کند

رسانه تنها سلاحی است که در دنیا به صورت 24 ساعته شلیک می کند