مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 18:502018-08-14ورزشي

واکنش باشگاه نساجی به اشتباهات داوری لیگ برتر


مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران معتقد است در دو بازی گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم یک گل سالم و یک پنالتی مسلم روی اشتباه سهوی داوران نادیده گرفته شده تا شاگردان نکونام به جای دو برد با دو تساوی زمین را ترک کنند و این منصفانه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان این حرف ها افزود: باشگاه نساجی اهل جارو جنجال نیست و احترام خاصی برای همه داوران قائل است اما توجه داشته باشید که این تیم مردمی و پرطرفدار در دو هفته گذشته به گواه کارشناسان داوری روی اشتباهات سهوی، تأکید می کنم سهوی داوران متضررشده است.

امیری توضیح داد: دربازی با تراکتورسازی درتبریز مدافعان حریف داخل محوطه شش قدم تراکتورسازی محمد میری بازیکن ما را به شکلی واضح و مشخص سرنگون کردند اما متأسفانه پنالتی صد درصد ما به شهادت کارشناسان داوری نادیده گرفته شد.

همچنین درهفته بعد درخانه هم گل سالم مجتبی ممشلی که می توانست برتری دو بریک ما مقابل پارس جنوبی جم را رقم بزند نیز به اشتباه مردود اعلام شد که دربرنامه دیشب نود محمد فنایی کارشناس داوری این برنامه هم درستی آن را اعلام کرد و همه بینندگان هم دیدند.

وی با اشاره به درخواست هواداران پرشمار نساجی مازندران برای قضاوت های عادلانه مسابقات این تیم مردمی یادآورشد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش باشگاه نساجی به اشتباهات داوری لیگ برتر

واکنش باشگاه نساجی به اشتباهات داوری لیگ برتر