مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 17:562018-08-14سياسي

از عذرخواهی فرانسوی ها بابت رفتار ترامپ تا ترس روس ها برای آمدن به ایران


دبیر هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک از وضعیت پیرامون مجموعه تئاتر شهر ، تصمیمات ترامپ رییس جمهوری آمریکا و ترس روس ها از سفر به ایران انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری این دوره از جشنواره با حضور مرضیه برومند و پیمان شریعتی دبیر اجرایی جشنواره در تالار مشاهیر( کنفرانس) مجموعه تئاتر شهر برگزار شد که در آغاز این نشست، برومند با اشاره به وضعیت فعلی کشور گفت: از این که شما که دوستان خبرنگار را هم چنان با انگیزه و با آرمان می بینم، بسیار خوشحالم.

چرا که این روزها مسوولیت همه ما که در حوزه فرهنگ فعال هستیم و شما که در حوزه ارتباطات مشغول به کار هستید، سنگین تر است.

او ادامه داد: در 6 ماه گذشته که با مشکلات گوناگونی روبرو بودیم، مدام به این فکر می کردم که در این وضعیت چه می کنیم و چرا جشنواره برگزار می کنیم؟ اما بعد به این نتیجه می رسیدم در این شرایط که هر روز با مشکل تازه ای غافلگیر می شویم، هیچ راهی نیست به جز پرداختن به فرهنگ تا جامعه هم چنان پرنشاط بماند و به فردای بهتر امیدوار شود.

دبیر هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی یادآوری کرد: این دوره از جشنواره را از شهریور سال گذشته کلید زدیم و در مرحله انتخاب آثار، دست کم 2هزار هنرمند نمایش عروسکی مشغول به کار شدند و در مرحله نهایی حداقل هزار و 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عذرخواهی فرانسوی ها بابت رفتار ترامپ تا ترس روس ها برای آمدن به ایران

از عذرخواهی فرانسوی ها بابت رفتار ترامپ تا ترس روس ها برای آمدن به ایران