مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 17:502018-08-14اجتماعي

پاسخ وزیر آموزش و پرورش به پویش «فرزندت ـ کجاست؟» / گرما کشور را رها نمی کند


احضار 850 نفر در رابطه با پرونده های کلان اقتصادی، گرما کشور را رها نمی کند، هیچ پاسگاه محیط بانی در سطح استان تهران تخلیه نشده است، پاسخ وزیر آموزش و پرورش به پویش «فرزندت ـ کجاست؟»، - پاسخ وزیر آموزش و پرورش به پویش فرزندت ـ کجاست؟ / گرما کشور را رها نمی کند "احضار 850 نفر در رابطه با پرونده های کلان اقتصادی، گرما کشور را رها نمی کند، هیچ پاسگاه محیط بانی در سطح استان تهران تخلیه نشده است، پاسخ وزیر آموزش و پرورش به پویش فرزندت ـ کجاست؟ ، عمر ازدواج سفید در ایران و آمارهایی درباره این شیوه زندگی، واردات داروی مورد نیاز یک سال آینده تا مهر، کنترل "هوشمند" 5 تونل پایتخت و مشکلات واردات خودروهای آتش نشانی برطرف می شود" از مهم ترین خبرهای اداره اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه به برخی از مهم ترین اخبار سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از احضار بیش از 850 نفر در ارتباط با پرونده های واگذار شده به پلیس آگاهی در حوزه سکه و ارز خبر داد.

وی درباره پرونده احتکار کاغذ در یکی از انبارها اظهار کرد: پرونده مربوط به کاغذ، دو سه روزی است که به پلیس آگاهی ارجاع شده و در این زمینه پرونده ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار است که به زودی جزییات بیشتری از آن اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر آموزش و پرورش به پویش «فرزندت ـ کجاست؟» / گرما کشور را رها نمی کند

پاسخ وزیر آموزش و پرورش به پویش «فرزندت ـ کجاست؟» / گرما کشور را رها نمی کند