مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 14:452018-08-14اقتصادي

پیمانکاران نوسازی مدارس با گرانی کم آوردند


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی پیمانکاران این اداره کل را با مشکل مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید هژبری در دیدار با رییس و اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان اظهار کرد: آن دسته از پیمانکاران که سال گذشته و با قیمت مصالح ساختمانی سال قبل قرارداد ساخت مدارس را منعقد کردند به دلیل افزایش سه برابری میلگرد و افزایش قیمت بسیاری از مصالح ساختمانی دیگر به مشکل برخوردند.

وی با بیان اینکه همین مشکل در بحث تامین تجهیزات مدارس نیز وجود دارد افزود: البته بحث افزایش قیمت ها در گذشته و تقریبا در بیشتر سال ها وجود داشته و تلاش ما بر این است که پروژه ها مطابق برنامه ریزی ها انجام شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه کار ساخت مدارس و پروژه ها در استان در حال انجام است تصریح کرد: تعدادی از پروژه ها برای هفته دولت و تعدادی نیز برای اول مهر آماده بهره برداری و تحویل به آموزش و پرورش استان می شوند.

وی بر لزوم توجه به مولفه های معماری ایرانی-اسلامی در ساخت پروژه ها تاکید کرد و گفت: ساخت مدارس باید متناسب با شرایط اقلیمی و منطقه ای باشد.

هژبری با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز که اخیرا در استان برگزار شد گفت: خیرین مدرسه ساز از نقاط قوت استان سمنان است و خوشبختانه خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکاران نوسازی مدارس با گرانی کم آوردند

پیمانکاران نوسازی مدارس با گرانی کم آوردند