مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 14:412018-08-14اقتصادي

مافیا و دلالان اجازه احیای پایانه های اعبام بار را نمی دهند


دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای شهرستان رشت گفت: یکی از مطالبات رانندگان احیای پایانه های اعلام بار است، اما مافیا و دلالان اجازه این کار را نمی دهند و نمی گذارند رانندگان قد علم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو عباسی دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای شهرستان رشت در نشست خبری مطالبات رانندگان که در دفتر اتحادیه جنبش عدالت خواه دانشجویی برگزار شد گفت: یکی از مطالبات رانندگان احیای پایانه های اعلام بار است، اما مافیا و دلالان اجازه این کار را نمی دهند و نمی گذارند رانندگان قد علم کنند.

وی با بیان اینکه 40 درصد از نقاط مختلف کشور فاقد پایانه اعلام بار هستند با این وجود حق رانندگان ضایع می شود چرا که به دلیل وجود دلالان کل کرایه را به راننده پرداخت نمی کنند افزود: این مسائل موجب عصبی شدن رانندگان شده و متاسفانه منشا این فساد نیز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است.

دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای شهرستان رشت با اشاره به اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طبق پایه کرایه 4 درصد کمیسیون می گیرد و از حق خود نیز نمی گذرد تصریح کرد: دست هایی در کار بود تا اعتراضات رانندگان را به اغتشاش بکشانند و این در حالی بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیا و دلالان اجازه احیای پایانه های اعبام بار را نمی دهند

مافیا و دلالان اجازه احیای پایانه های اعبام بار را نمی دهند