مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 14:202018-08-14فرهنگي

تجلیل از 5 استاد هنرهای تجسمی در تبریز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آیین تجلیل از پنج استاد برجسته حوزه ی هنرهای تجسمی همزمان با بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمدپور گفت: هرچند نمی توان جایگاه هنرمند و هنر حقیقی را که زمینه ساز رشد و کمال انسان هاست، آن طور که شایسته است معرفی کرد، اما تکریم هنرمندان عرصه های مختلف می تواند گامی کوچک در معرفی خدمات ارزنده ی هنرمندان پیشکسوت به جوانان باشد.

وی افزود: هنر، ودیعه معرفتی و الهی در نهاد انسان است که در بعضی انسان ها متجلی و بالفعل می شود و در نهاد سایر انسان ها بالقوه باقی می ماند و هنرمند واقعی که ودیعه هنر در او شکوفا شده باید قدر و منزلت و خصلت هنرش شناخته شود و ارزشش معلوم شود.

وی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت همزمان با جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان، گفت: جوانان باید بدانند که برای رسیدن به جایگاه و مرتبه ای قابل تأمل در عرصه هنری، نباید شتابزده بود بلکه با تمرین و ممارست و در طی سال ها تحقیق و پژوهش و کسب تجارب فراوان است که می توان به این مدارج رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: آیین تجلیل از استاد علی دائم امید، استاد مسعود ستارزاده، استاد کیومرث کیاست، استاد محمدحسن رضازاد و رحیم عظیمی همزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 5 استاد هنرهای تجسمی در تبریز

تجلیل از 5 استاد هنرهای تجسمی در تبریز