مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 13:562018-08-14دانش

جشنواره ملی حرکت محصول پویایی انجمن های علمی و دانشجویی است


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم انجمن های علمی دانشجویی را وسیع ترین تشکل دانشجویی در دانشگاه ها خواند و به دلیل فعالیت های علمی متعدد توسط این انجمن ها، - آن ها را نیازمند حمایت بیشتر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ نخستین جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنوار ملی حرکت با حضور غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، و دکتر شاه نظری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان و رییس و سایر اعضای شورا در محل دفتر معاونت فرهنگی وزارت علوم برگزار شد.

در این جلسه غفاری، انجمن های علمی دانشجویی را وسیع ترین تشکل دانشجویی در دانشگاه ها خواند و انجمن های علمی را به دلیل فعالیت های علمی متعدد نیازمند حمایت بیشتر دانست.

وی با بیان این نکته که جشنواره ملی حرکت محصول پویایی انجمن ها و اتحادیه های علمی دانشجویی است، توسعه، تقویت و روزآمدی آن را از جمله سیاست های معاونت فرهنگی و اجتماعی خواند که نیازمند همراهی و همکاری دانشگاه های کشور است.

معاون فرهنگی و اجتماعی گفت: دانشجویان و دانشگاه هایی که در بخش های مختلف جشنواره حضور دارند، شرایط و دغدغه های متفاوت داشته و لازم است در برنامه ریزی و برگزاری جشنواره حرکت این شرایط در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی حرکت محصول پویایی انجمن های علمی و دانشجویی است

جشنواره ملی حرکت محصول پویایی انجمن های علمی و دانشجویی است