مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 13:452018-08-14بين الملل

کنفرانس خبری وزیران خارجه ترکیه و روسیه


وزیر امور خارجه ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای روس خود نسبت به دستیابی دو کشور به توافقی درباره ادلب ابراز امیدواری کرد.

همزمان لاوروف نیز ضمن تاکید بر لزوم تفکیک مخالفان میانه رو از تروریست ها در ادلب اعلام کرد به نظر می رسد غرب تمایلی به موفقیت .

- وزیر امور خارجه ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای روس خود نسبت به دستیابی دو کشور به توافقی درباره ادلب ابراز امیدواری کرد.

همزمان لاوروف نیز ضمن تاکید بر لزوم تفکیک مخالفان میانه رو از تروریست ها در ادلب اعلام کرد به نظر می رسد غرب تمایلی به موفقیت مذاکرات آستانه ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و مولود چاووش اوغلو، همتای ترکیه ای وی امروز (سه شنبه) کنفرانسی مطبوعاتی را در آنکارا برگزار کردند.

در این کنفرانس دو طرف اعلام کردند که درباره مسائل مختلفی از جمله همکاری های دوجانبه، بحران سوریه، مساله فلسطین، اوضاع در بالکان، وضعیت لیبی و یمن و اختلافات اخیر میان آمریکا و ترکیه و نیز تحریم های اخیر واشنگتن علیه مسکو گفت وگو کردند.

در این کنفرانس مولود چاووش اوغلو با بیان اینکه امیدوار است با همتای روس خود به توافقی درباره ادلب دست یابد، گفت: ما در ادلب 12 مرکز نظارت بر آتش بس داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس خبری وزیران خارجه ترکیه و روسیه

کنفرانس خبری وزیران خارجه ترکیه و روسیه