مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 13:362018-08-14سياسي

جلسه شورای سیاستگذاری آیین نو دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد


جلسه شورای سیاستگذاری آیین نودانشجویان سال 1397 با حضور رییس دانشگاه تهران، برگزار و بر حداقل رساندن نگرانی های دانشجویان و خانواده های آنان در آغاز سال تحصیلی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، در جلسه شورای سیاستگذاری آیین نودانشجویان سال 1397 بر لزوم آمادگی تمامی واحد های دانشگاه برای برگزاری آیین نودانشجویان تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای عمل شود که دانشجویان عزیزی که برای اولین بار به دانشگاه وارد می شوند، خاطره ای خوش و لذت بخش از این حضور را در ذهن خود ثبت کنند و این خاطره خوب در تمامی عمر با آن ها باقی بماند.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به هم زمانی این آیین با مراحل ثبت نام نودانشجویان، افزود: امیدوارم با نظمی که همه ساله مورد توجه بوده، امسال نیز کمترین دغدغه برای نودانشجویان و خانواده های محترم آن ها به وجود آید و خصوصاً بتوانیم نگرانی های این عزیزان را از مراحل مختلف اداری روز اول، به حداقل برسانیم.

نیلی احمدآبادی بر اهمیت حضور به موقع نودانشجویان در کلاس های درس تاکید کرد و افزود: همه اقدامات باید در راستای آن باشد که نودانشجویان در زمان مقرر در کلاس های درس خود حاضر شده و کار آموزش آنان آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای سیاستگذاری آیین نو دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد

جلسه شورای سیاستگذاری آیین نو دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد