مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 13:202018-08-14اقتصادي

بانکی ها در بازاری سبز با افت قیمت مواجه شدند


بورس تهران امروز بار دیگر با بیش از 2000 واحد رشد مواجه شد و شاهد رشد گروه های فلزی و محصولات شیمیایی بود، اما در گروه بانک شاهد افت قیمت ها بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این روزها نه تنها بازار ارز بلکه بازار سهام نیز هر لحظه سرمایه گذاران و فعالان را شگفت زده می کند، نوسانات بسیار زیاد قیمت ها بدون عوامل بنیادی که مربوط به صورت های مالی شرکت ها باشد یک روز باعث می شود.

سهم های گروهی خاص همه با 5 درصد رشد قیمت مواجه شوند و در روز دیگر سهامداران شاهد افت 5 درصدی همان سهم ها هستند البته در این مدت در مجمع رشدها بیش از افت ها بوده است.

دلار و نوسانات آن در بازاری که تنها چند روز است به رسمیت اعلام شده یکی از عوامل اصلی فراز و فرود قیمت ها در بازار سهام است، بیش از 50 درصد شرکت ها در بورس تهران صادرات محور هستند و قیمت ارز تاثیر مستقیم بر سوددهی یا زیان دهی آن ها دارد و سبب می شود قیمت سهم ها دچار نوسانات بیش از پیش شود.

امروز قیمت ها به حدی رشد کرد که بار دیگر شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بازار سهام با رشد 2404 واحدی مواجه شد و به رقم 130 هزار و 927 واحدی رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد 77 واحدی مواجه شد و به رقم 19 هزار و 91 واحدی رسید.

شاخص آزاد شناور نیز 2522 واحد رشد کرد و به رقم 139 هزار و 621 واحدی رسید و شاخص بازار اول و دوم هر یک 1909 و 4131 واحد رشد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکی ها در بازاری سبز با افت قیمت مواجه شدند

بانکی ها در بازاری سبز با افت قیمت مواجه شدند